30 Oktober. Borta....

Inatt ska man ställa om sina klockor man har i sin ägo. Men nu kommer det bli mörkare på efm-dagarna, vilket inte är så populärt från min sida och jag tror nog inte att jag är ensam om den saken.

Imorgon är det hoppträning för Kicki igen :) Ska bli roligt.
Imorn flyttar jag även in hos Lotta för en vecka. Hon är nämligen och ska bila till Madrid och hälsa på Trissan <3
Så jag ska bo hos henne i en vecka. Så det kommer nog inte bli så mycket skrivande här då, men något inlägg ska jag allt få till.

Nu är det Haloween också, ska ni hitta på något?
själv är jag livrädd med allt som har med skräck och mörker att göra, så jag håller mig helst borta från allt sånt. Haha.
Men ha en fortsatt trevlig helg, hoppas jag kan få till en filmning av träningen imorn :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0