Trött....

Är sjukt trött, så blir bara ett kortis inlägg idag. Tyvärr ;)
Har varit på praktiken hela dagen lång. Nu har jag fått in alla rutinerna där, nu ska det bara funka när jag är själv också, haha. Men det ska nog gå bra tror jag.

Idag så red jag och Elvi ut en kort sväng i skogen, innan det blev mörkt. Tur hade vi! Vi kom tillbaka till stallet precis innan det blev mörkt.
Det går så fort nu när kvällen kommer, det blir mörkt direkt alltså! Usch!
Men på samma sätt så är det lite mysigt, just det här med att man kan klä på sig mycket kläder och tända ljus och ha ländtäcke när man rider, sadelmuff på sadeln. Men inte när det blir bäcksvart vid 19 tiden.

På torsdag blir det hoppträning, äntligen!
Snart svimmar jag av trötthet. Ha en bra kväll!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0