14 September

Nu är det verkligen höst ute. Bladen börjar bli gula och röda, det blir mörkt vid 8 och det är framförallt kallt nu. Usch, vill verkligen inte ha en mörk period igen.. När allt är grått och trist. usch, fy och blääää!
Men man kan bara göra det bästa av situationen :)

Idag fick Elvi gå i skogen :) Följde med Jonna och Tess ifrån grannstallet ut på en tur. Elvi skötte sig! :)
Min älskade häst!

Jag har även börjat min praktik nu. Kommer vara där hela denna vecka, sen börjar jag vara där varje måndag. Det känns hur bra som helst. Är nog bästa praktikplatsen alltså! Trivs som fisken i vattnet.
Ja, nu står det stop i bokstavsdelen i hjärnan. Så nu säger jag god natt :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0