20 September

Nu var det endast 1 dag sen sist jag skrev :P Haha, det är inte illa pinkat.

Idag så har jag först haft praktiken (som jag förövrigt hade hela förra veckan ;))
Sen så åkte jag till Elvi direkt efter det :)
Det blev ett kort pass i paddocken idag, och det gick världsbra! Elvi var så himla fin och gick klockrent. Hon trampade under sig som bara den och var skitfin, speciellt i galoppen. Traven kom hon igång i, i slutet av passet.
Jag är supernöjd och stolt över dagens ridpass!



Tänkte även idag, eller imorgon skriva att inlägg om min praktik! Med lite bilder och så :)
Skriva lite vad jag får göra och vad det är för ställa osv.
Det låter väl intressant va?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0