29 September. Dressyr..

Idag så skulle jag och Elvi rida lite dressyr tänkte jag.
Och det gick faktiskt riktigt bra.
Elvi var något pigg och spänd, men slappnade av och blev riktigt fin i slutet. Så jag är supernöjd med dagens dressyrpass :) Tummen upp för det!
Hon har blivit så himla fin i formen nu, och jobbar på rätt sätt.Förut kunde det vara så att hon blev lite föör låg, så att hon blev tung, men nu är det så himla mycket bättre. Nu jobbar hon som sagt på ett bra sätt. Hon börjar ju också bli starkare nu. Så det är riktigt kul!

Tränade även på dressyrprogrammet, det gick också bra. Ryggningen gick superbra, ökningen i traven och skritten var riktigt fina och jämna. Så det känns bra inför söndag.
(Programmet är i LD:2 - Endast trav)

En bild från efter att jag hade longerat Elvi o pessoaselen härom veckan :)
(Måste verkligen bli bättre på att ta nya och lägga upp nya bilder)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0