30 September. En riktig höstdag

Idag har det varit en ordentlig höstdag! Det började med frost, herregud! Redan där börjar det bli lite myket tycker jag.
Men solen har varit framme hela dagen och det har gjort det hela lite bättre.

Idag var det en tur i skogen som gällde :) Elvi var pigg på det, likaså jag. Så det passade perfekt. Det var riktigt mysigt att vara ute i skogen sådana här dagar.
Elvi var pigg och framåt idag.

Imorgon så ska jag till Mantorp med min ridgrupp i skolan, och köra trav :D Ska bli riktigt roligt.
Körning är ju en kurs vi har. (kurs- ridning och körning)
Så där ska jag vara hela dagen imorn, sen på efm/kvällen blir det att var i stallet hela tiden för att fixa inför helgen.
Men ska försöka vara så effektiv som möjligt så jag kommer hem skapligt, har gått och lagt mig så himla sent denna vecka. Inte bra!

Nej, nu ska jag allt ta och fixa mig för sängen!

My love!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0