5 september

Tiden bara flyger iväg! Snart är det väl jul igen ;)
Idag så blev det en lugn tur i skogen för Elvi och mig :)  Det var riktigt skönt.
Elvi uppskattade det lika mycket som jag, för hon var glad precis hela tiden och var väldigt avslappnad.

Idag fick jag lite "ont" i hjärtat för att jag älskar min älskade Elvi så otroligt mycket. Hon är verkligen mitt liv.
Tanken lyder ju alltid, vad skulle jag göra utan henne! Det skulle liksom inte finnas någon vardag utan Elvi, jag måste ha henne i mitt liv hela tiden.
Elvi har mitt hjärta kan jag säga.


My heart belongs to you.
My heart will always belongs to you.
 ♥


Kommentarer
Postat av: viveca

Vilken härlig bild :)

2010-09-06 @ 15:18:20
URL: http://ridochres.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0