8 September

Idag har det varit en bra dag :) Först en intressant skoldag, då vi suttit och lyssnat på olika ungdomsförbund inom olika partier, inte trodde jag att det kunde vara så intressant med politik ;) Det var riktigt lärorikt.
Sen har jag nu fått en praktikplats som jag ska vara på varje måndag from. v.38, för v.37 är det en hel veckas praktik på det ställa vi ska vara på varje måndag.
Det verkar vara bra där, trevlig APU-värd ialf :) Ska dit på söndag och kolla läget.

Och Elvi och jag tog en mysig tur i skogen idag. Red över många fält också, på ett fält lät jag henne springa på så mycket hon ville, sträcka på sig och det älskade hon!
Hihi, så himla underbart!
Men det gick jättebra att rida idag, hon var lite på tårna för att det blåste, men det gick bra ändå :)


Kommentarer
Postat av: viveca

Japp, är Mickis mamma :)

2010-09-09 @ 09:37:15
URL: http://ridochres.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0