Hoppträning 23/9

Idag var det dax för hoppträning :)

Idag var det mycket teknik och svängar. Sen så blev det en bana av det hela.
Det gick riktigt bra. Elvi var lyhörd och lyssnade på mig. Hon fick även till riktigt fina språng idag.
Så jag är supernöjd med dagens hoppträning. Det var faktiskt riktigt roligt att träna på svängar och att rida lite "snävare" svängar till ett litet lägre hinder. Det är riktigt lärorikt. Mycket man ska tänka på samtidigt, så som att ha ytterskänkeln intill hela tiden, forma för innerskänkeln, ledande tygeltag. Nu kom jag då inte på mer ;)
Så det var roligt idag också.

Nu kommer två filmer :) Som jag lovade. Elvira var underbar och filmade!


Kommentarer
Postat av: Anonym

haha fan att vi stod i vägen :P på filmen

2010-09-26 @ 22:38:42
URL: http://sirenlid.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0