Tävling 11/9

Idag har Elvi och jag tävlat på hemmaplan :) Vi hoppade derbyklassen och den gick i 1 meter.
Det gick hur bra som helst. Elvi var sjuktfin och hade världens go i sig. Det var dessutom jätteroligt. Vi var säkra hela banan runt.... ja, jag vet inte vad jag ska säga mer än att det gick hurhurhur bra som helst. Jag är jättenöjd!
Det slutade med att vi var nolla i grunden och fick ett skitpet i omhoppningen. Alltså 0+4 fel. Men det skiter jag fullständigt i. Det hindret vi petade var ett räcke och jag hann inte riktigt på ihop henne till det hindret, så det var mitt fel. Men jag är så underbart nöjd ändå :D

Här kommer en film ialf. Den får visa mer. Sen så var det en tjej som fotade också, så hon skulle maila bilder till mig, så det kommer bilder snart också.


Filmen är ju filmad med mobilkamera, så ni får ha överséende med kvalitén.

Duktiga duktiga Elvi .

Kommentarer
Postat av: Anonym

Hejsan Så fint ni rider, så jätte kul att se din blogg, Anna o jag har pratat om dig i dag, Tänkte om du har tid att vi kommer någon dag till stallet o hälsar på som förra gången. Ville du vet pratar fortfarande om det , du va så jätte jätte gullig och visa Ville så mycket och han fick hjälpa till KRAM PÅ DIG , Ska sova nu klockan är ju mycket. Sov Gott Du nu oxå.Skriv till mig när du har tid o ork att ha oss hos dig o din fina häst.

2010-09-11 @ 22:27:36
Postat av: Kristin Mellqvist

Duktiga duktiga Denize. :)

2010-09-12 @ 00:17:04
URL: http://xtins.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0