25 April. Annandagpåsk

Helgen har varit fullspäckad. Lovet har gått fort, tyvärr.
I fredags var jag med Trissan när hon tävlade deras unghäst på VRF. Gick jättebra.
Självklart var jag med Elvi resterande tiden.
I lördags så gjorde jag nog inget spec, jag kommer inte ihåg något spec. som jag gjorde då.
var med Elvi ialf.
I söndags så var det ridtravarträff på Lilla Hageby. Väldigt trevligt, var där heela dagen. Gick till Elvi emellanåt också. Tur att Lilla H är granne med oss :) sen så var jag hos Elvi till sent på kvällen
Idag (måndag) så har jag varit med Johanna till Tollstad på tävling. Sen har jag varit med Elvi :) (somvanligt)

Elvi har skött sig så himla bra inne nu alltså, är så himla stolt över henne. Lite mer en en vecka har hon klarat nu, så nu är det "bara" 3 veckor kvar tills första återbesöket.
Duktiga bästa hästen!

Nu har jag ju skrivit lite ialf. Kommer säkert komma lite bilder från helgen också någon dag framöver.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0