15 Augusti

En vecka kvar på sommarlovet, men jag har ju turen att åka till Rhodos dagen efter skolstarten ;) Så jag lider inte.
I helgen var jag ju i Karlstad hos min pappa, därav ingen uppdatering. Julia har haft hand om min svarta springare. Elvi har fått vila lördag och söndag och det passade perfekt.
Idag så kom jag hem 1 timma försent pga. SJ. Men hem kom jag ialf. Åkte direkt till stallet och där väntade min vackra häst på mig i hagen.
Idag skrittade vi ut en sväng först, sedan gick vi in till banan och travade lite. Gick jättebra, hon känns så otroligt fräsch!

Ska be Julia ta lite nya kort på Elvi och mig så det kommer upp lite nytt.
Nej, nu ska jag göra annat.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0