19 Augusti

Jäkla pissväder rent ut sagt! Vad är det med Sverige egentligen, eller snarare Norrköping.. Regnat är det enda det gjort i sommar tycker jag, därför ska det bli så otroligt skönt att åka till Rhodos på tisdag. In your face Sverige liksom, så känner jag.
Men Elvi och jag trottsade vädret idag och tog oss en sväng ut på vägen en bit. Red barbacka med regntäcke idag och det var så mysigt att rida barbacka igen, var säkert 5 månader sen sist.
Det är så himla kul att kunna rida lite igen, tror Elvi tycker detsamma. Hon som älskar att jobba. Jag tror även att ridhuset på andra sidan vägen har fått ordning på sitt underlag under sommaren, så att denna vinter kanske man kan hålla igång lite mer än vad man kunde förra året, då underlaget där va kasst! Så i vinter ska det köpas ridhuskort så vi kan träna, träna och åter träna :) Men först så måste vi ju självklart komma igång lite mer, nu ska vi inte gå händelserna i förväg. Ta en dag i taget.
Om det blir uppehåll från detta regn imorgon så tar jag nog med mig kameran och ber Julia knäppa lite kort på oss :)

Nej, nu ska jag göra annat.
 

Kommentarer
Postat av: elin

är underlaget bättre på hollsta?? Varit å kollat? Hoppas verkligen att det går att rida där i vinter! =)

2011-08-19 @ 21:19:39
URL: http://elinoshiloh.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0