Taggad!

Jag är så himla taggad inför hösten. Ska bli så otroligt roligt att få igång Elvi och få börja träna igen och inte bara träna föresten, utan att bara få rida en tur i skogen när vi känner för det, eller att bara ta sig en tur i paddocken och få känna att "gud vad bra det gick idag". Jag känner också att det ska bli roligt att få träna upp henne igen, på nytt. Samtidigt som jag är taggad så är jag fortfarande lite ledsen att denna skada skulle drabba Elvi... Men jag hoppas att det fanns en mening med den.
Men nu är vi på gång! Vi är snart back on track.
Igår tog jag och Elvi vår andra skrittrunda, hon skötte sig lika bra som hon gjort dagen innan :) Min häst är bäst!
Men jag lovar er att så fort hon fått tillbaka lite kondis så kommer det smälla, då kommer hon nog få till några bocksprång eller mindre hopp på något sätt. Hihi, blir så himla lycklig av att tänka på att hon nu får vara lite galen. Tänk att hon nu får springa i hagen igen, bara det är ju ett under. Blir så lycklig av att se henne stå och beta i hagen.

Idag så skrittade jag henne inte, imorgon ska vi på´t igen :)

Åhh, vad jag längtar!

Blir lite mer varm i kroppen samtidigt som jag lyssnar på den här låten och tänker på framtiden!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0