20 December

Nu var det ett tag sedan, men min dator har gått och blivit lite seg av sig och då är det inte roligt att sitta och traggla med den. Vet nämligen inte om det går att blogga ifrån min Experia arc heller, men kanske är värt att kolla upp.

Idag är det 4 dagar kvar till julafton. Helt otroligt! Och det är bara en dag kvar i skolan, för på torsdag slutar vi.
Skönt att få åka ut och rida när det är ljust. På lovet hade jag tänkt att rida över till ridhuset och hoppa lite.
Nu ligger det lite snö här i norrköping, så i måndags åkte broddarna på igen.

Idag
så var vi ute i skogen i mörkret, eller ska man säga ljuset nu när snön ligger på marken. Mysigt var det ialf, Elvi var pigg och glad, så jag tror nog med hon tyckte det var helt ok. Men det blir ju bara skritt nu när det är så hårt och halt. Ska försöka rida till ett fält imorn eller på torsdag så vi kanske kan få in lite trav och galopp också.
På lovet ska även kameran med massa så jag får lite nya bilder :) 

Nej, nu ska jag gå en powerwalk innan det blir för sent och imorn är det hopptävling mot skolans 3:or som vi 2:or har fixat alldeles själva :)

 


Kommentarer
Postat av: Julia

det går att blogga från din experia arc..

Du måste skriva i hmtl.. tror det heter det,,

Osen uppdatera.det finns längst ner:)

Kul.)



Kram Julia

2011-12-20 @ 21:35:05
URL: http://juliawiklander.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0