23December

Dagen innan julafton börjar sakta men säkert ta slut. Inte långt kvar till julafton. Jag har ingen,julkänsla för fem öre... Tråkigt men sant. Ikväll ska ska jag spendera tid med bästa Elvira. Vi ska äta gott och titta på film. Imorgonbitti ska vi åka ut till stallet tillsammans och då är det den årliga grötfrukosten, julklappsbyte och uteritt. Igår så fick Elvi springa av sig ordentligt och hon tyckte det var så himla kul! Vi red till ett fält och vi hade Elvira som sällskap. Idag så blev det först ett skrittur ute och sedan gick vi in på banan och travade lite där. Nej, nu ska jag fixa iordning mig inför att bli upphämtad av Elvira.

Kommentarer
Postat av: jenny o

Hon e så himla fin har sagt det förut men säger det igen, var inne och kollade julbilderna och det är så himla kul tycker jag att hon e så fin nu sen skadan och allt - helt enkelt skitfin - du gör ett super kanonjobb me henne =) - kramar från Jenny och Claymore

2011-12-26 @ 22:15:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0