27 December

Sol, blåst och 10 grader. Ja, det är vädret tisdagen den 27 december 2011.

Igår blev det ett pass på banan för Elvi och mig, märktes att det var ett tag sedan. Men i slutet blev hon riktigt fin! Satte öppnorna i galoppen riktigt bra, i traven var dom lite sissodär men var ändå ok. Både hon och jag var trötte efter det passet, men det var skönt att ha ridit igenom henne för vem vet när det fryser på igen. 

Idag så red vi ut i skogen, var lite vår i luften kändes det som. jättekonstig känsla att ha i kroppen. Det var mysigt och på en väg så kunde vi galoppera och Elvi var så himla duktig, hon kunde ha vänster galopp och vara samlad hela tiden. Stolt hästägare! Det är så otroligt roligt att känna att allt man gör ger resultat. 

Imorgon vet jag inte vad det blir för något. Jag hoppas att det kan torka upp på vår andra bana så man kanske kan hoppa lite innan helgen. Får se hur det ser ut där imorgon. 

Nej, nu ska jag göra annat. 


 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0