1 Februari

Känner att jag måste ha ett inlägg från första dagen i februari. Det kan man ju bara inte missa.

Elvi Har vilat idag, så fixade mat och mockade åt henne, jag borstade av henne innan det var dax att bege sig till bussen igen. Hon såg nöjd och glad ut, så hon var nog glad efter en hel vecka med jobb.

Nu i veckan som kommer så tänker jag nog rida över till ridhuset, lutar mot torsdag. Får se hur det blir. I helgen blir det ingen hoppträning tyvärr, men jag hoppas på nästa helg.
På lördag hoppas jag på lite nya bilder med Kameran också, så hoppas vädergudarna har planerat sol!
Jag hoppas även på att snön kommer smälta bort nu, är trött på den!    
Tänk er ridbanan helt fri från snö och blask, tänk er träden med massa gröna blad, tänk er gräset alldeles grönt. Såå underbart. 

Nej, nu ska jag sysselsätta mig med annat.

 
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0