Det var väl vår nyss?

Vart kom snön ifrån?! (Himlen antar jag)
Sitter i skolan och har ingen motivation att jobba. Det är lite jobbigt faktiskt. Men alla har dåliga dagar i skolan och jag har haft mitt antal bra dagar nu, så det är väl dax för en som är mindre bra antar jag :)

Jag som hade tänkt att det skulle smälta lite till idag ju, men det fick jag tillbaka. Det var ju lite tråkigt. Känner att jag vill att Elvi och jag ska kunna hoppa ute på banan nu, men det lär ju dröja år innan den är torr och all is är borta.
Men Elvi går jättebra nu! Hon är så himla fin överallt. Hon har fått massa bra muskler nu och hon är bra i hull. Hennes galopp har förbättrats avsevärt! Guldigt värre.
Idag vet jag inte vart vi ska rida faktiskt, men jag hoppas ändå på något sätt att vår paddexbana är hyffsat bra, men jag får se när jag kommer till stallet sen.

Igår så tog jag och Julia massa massa bilder på hästarna och oss! Väldigt fina bilder blev det (även om hon var lite besviken på mina bilder ;) )
Så hon ska skicka några till mig så ska jag lägga upp dom här när dom kommer till mig. I helgen ska jag även ta med mig kameran och ta mer kort.
Nu ska jag snart sluta. Ha en fortsatt bra dag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0