Inlägg med bilder idag...

Idag blir det ett inlägg med lite mer bilder än text. Känner inte för att uttrycka mig i ord idag :)
Så det är tur att någon snäll människa kom på kameran tycker jag.

Elvi- ja, hon har gått och skadat sig lite :/ Fastnat i tråden i hagen. Lång historia, men för att göra den kort så säger jag: några hästar från grannstallet rymde igår och sprang utanför stohagen, antagligen har Elvi hälsat på någon av dom och sparkat till (som ston gör med frambenet) och fastnat med benet i tråden. Som TUR är så blev hon "bara" svullen, inget sår ingenting annat. Kan knappt tänka mig vad som kunde ha hänt.......
Hon är heller inte halt måste jag också tillägga.

Men nu sitter jag här i mina:


och har precis städat av mitt rum lite, och jag har även packat. Packade lite filmer:

Ska ju åka till min pappa i karlstad över helgen och sen ska jag ju bo med Trissan hon Lotta när Lotta är i Alperna hela sportlovet (som jag brukar) :)

Jag har även tänt lite ljus:


V.9 så ska vi göra vårat spår-val i skolan. Jag har redan bestämt mig. Det gjorde jag nog från dag 1 ;)


På min vägg sitter nu:

Fint va?! :D

Sitter och saknar min häst lite med :`) Fast jag var där förut.

Nej, nu måste jag sova.

God natt!


Kommentarer
Postat av: Linda

Haha, ja, tjocka och lurviga :)

2011-02-18 @ 07:16:06
URL: http://lindabj.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0