Kallt......

Jäkla kyla rent ut sagt! Såå kallt. Jag brukar inte klaga på kyla alltså, men nu är det riktigt kallt ute måste jag säga. Från helt ingenstans så kommer en kylexplosion. Haha. Idag så frös jag öronen av mig när vi var ute och red.

Idag så red vi ut en sväng jag och Elvi, blev mest skritt. Som sagt, kallt var det. Men Elvi var jättepigg idag, så imorn ska vi försöka oss på ett pass på vallen. Får se hur det är där imorn, men hoppas att det är trav och galopp-bart.
Nu tog det ännu en gång stop i hjärnan, är nog för att jag är så trött. Ska bli skönt med lov!
Så nu säger jag god natt!


Kommentarer
Postat av: Anonym

Ha det så skönt på lovet . Kram Anki Bäck

2011-02-18 @ 22:23:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0