Kanske...

... dax för att skriva några rader igen.
Tänkte bara först tillägga att jag fick MVG på ridläraprovet vi hade i fredags! Glad tjej här kan jag säga.

Idag har jag haft praktik som alla andra måndagar. Tycker om mina måndagar, har ju världens bästa praktikplats!
Åkte till Elvi efter det.
Idag så gick jag ut till paddocken med henne och körde lite lydnad av nått slag. Haha, men jag ville att hon skulle lära sig att man kan faktiskt gå, fast jag går vid bogen, och att man faktiskt kan trava fast jag springer bredvid vid bogen. Sen även att hon skulle gå framåt och stanna vid rätt kommandon :) Hon var jätteduktig faktiskt. Lite okoncentrerad på mig till en början, men sen gick det bra.
Så söt är hon så min lilla häst.

Imorn blir det att först åka till stallet efter skolan och fixa med Elvi. Sen så blir jag upphämtad av Kicki för att följa med henne på träning, sen ska jag sova hemma hos henne för att sedan umgås med henne hela onsdagen :)
På onsdag ska jag även rida över till ridhuset hade jag tänkt. 
(jag är nämligen ledig på onsdag)

Hoppas ni haft en bra måndag!

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0