Lördag 12/2-11

Redan helg?! Ja, alltså det för ju inte mig något, men det går ju så fort. Man går bara nästa vecka i skolan, sen är det sportlov. Så himlans skönt det ska bli.
Igår så firade vi Julia som fyllde 20år i tisdags. Så det blev mat först sen så blev det lite annat :) Det var trevligt.

Idag så åkte jag till stallet tidigt, red över till ridhuset. Elvi gick jättebra. Hon har blivit så himla mycket starkare i gångarterna nu (eller hur jag ska förklara det)
Hon är så himla stadig. Jag är nöjd med passet, även om vi inte gjorde något avancerat.
Idag så skoddes hon även :) Skönt med nya dojjor.
Tog med mig kameran idag med. Så blev lite bilder, men Elvi var trött efter passet i ridhuset så det blev inga energiska bilder, haha! Hon stod och sov jättelänge, sötnosen då, hon njöt av det fina vädret!






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0