Ridlära

Sitter och pluggar inför ett ridläraprov vi ska ha imorn. Vet inte hur det kommer gå för det känns varken bra eller dåligt ^^ Haha, men vi får se imorn hur det känns efteråt.
Idag på efm så fick vi reda på betygen från klimatrollspelet vi hade (som jag skrev om i förra inlägget) och jag är vääldigt nöjd ska vi veta med resultatet!

Idag så hade Elvi och jag turen att det hade smält på vägarna så att man kunde trava och galoppera :D Så himla glad jag blev när jag insåg det. Elvi lika så tror jag. Vi red en kort tur i skogen och på vägarna så travade vi och galoppera. Sista galoppen så släppte jag Elvi så hon fick sträcka på sig och jäklar vad hon tog i och sprang. Så skönt att veta att hon fått tagit ut sig lite. Man vet ju aldrig när denna vinter kommer sluta eller ska jag säga börja?
Men Elvi kändes superfin idag, så det var roligt. Slutade även tidigare idag så jag hann med en tidigare buss så vi red när det var ljust, även det helt underbart!

Så nu ska jag plugga vidare och så får vi se vad morgondagens prov säger om saken. God natt!





Kolla så mycket det smält, helt otroligt. Hoppas bara det kan hålla i sig fram tills vintermånaderna är slut så vi slipper mer snö och kyla. Tycker det är bra som det är nu. Nu vill jag ha vår och sommar.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0