01-01-11

Ja, nu har 2011 tagit sin början. Är ju helt sjukt om man tänker. Det känns som om det var för någon månad sen jag skrev samma sak, fast det var om 2010. Mitt nyårs firande var alldeles förträffligt bra! :) Jag var hos min klasskompis Linnéa, vi var 9 st som skulle äta 3 rättersmiddag. Den maten lyckades vi med! MmMm.
Vi blev lite sena med maten om man säger så, vi var klarätna vid halv 12. Haha. Men det kom kanske 5 stycken till vid 11 tiden. Så vi blev väl kanske 14 stycken allt som allt igår.
Det var riktigt mysigt. 
Vid 12 slaget regnade det här i norrköping. Hur tråkigt är inte det då! så man var ju helt dyngsur när man kom in sen. 
Men det var bra ialf tyckte jag. Vi firade in det nya året genom att sjunga och skrika lite ;) Jag och Linnéa gick och la oss vid 5 tiden imorse, så jag är trött men ändå inte nu. (Mamma kom o hämtade ig vid halv 11 imorse)
 
Elvi och jag firade in det nya året lite tidigare på dagen. Vi red ut i skogen och det var hur mysigt som helst kan jag säga. Solen sken hela tiden vi var ute. Det var den bästa sista-dagen-på-året rundan. Helt underbart. Elvi var så himla fin och lugn också. Jag satt och log hela rundan.

I ett annat inlägg tänkte jag göra en liten årssumé (eller hur det stavas) Se vad som hänt under det gångna året.
Det kan vara kul att kolla och ha här uppe på bloggen, även om alla kanske inte är intresserade.

Hoppas ni andra hade en bra nyårsafton! Det vet jag att jag hade ialf.
Nu kommer bilder från igår och när jag och Elvi var i ridhuset i onsdags.



Såhär mysigt var det ute igår.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0