16 Januari och Solsidan.

Sitter här och tittar på Solsidan.
Fixar även med min nya Systemkamera! :D Hihihi!!!!
Vågar knappt röra vid den för att jag är så rädd om den. Haha. Väntar bara på batteriet, sen så ska jag testa lite och installera.

Har inte blivit mycket skrivande på några dagar. I helgen har jag nämligen sovit hos Kicki hela helgen :) Har varit med och hjälpt henne när hon varit på hoppkurs och när hon jobbat.

Elvi har påbörjat sin veckas vintervila. Så nästa helg så ska hon igång igen. Hon kan behöva en veckas vila.
Så det kommer nog inte skrivas så mycket kanske. 

Haha, alltså solsidan är ju så j**vla bra!!
Ha en trevlig söndagkväll.
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0