26 Januari, redan!?

Alltså, jag bara ser hur datumen och tiden bara rinner iväg ifrån mig varje dag. Hur kommer det sig att allt började gå så fort? Det är ju så man knappt hinner leva livet ibland.
Men det är ju skönt också...

Idag har det varit skola som vanligt, efter det stallet som vanligt. Idag så kom jag dit vid kvart i 4, började mocka sedan var det bara full rulle för att hinna med Trissan som ville och skulle rida ut innan det blev kolsvart. Så jag hänkade på faktiskt. Skönt att komma tillbaka till stallet efter en hyffsat "lång" ridtur i skogen och att det fortfarande var synbart för ögat ute.
Elvi var väldigt seg och lite motstretig idag :/ Var inte roligt, men sen när vi kom till ett fält där vi faktsikt kunde galoppera så blev hon galet pigg ^^ så resten av rundan var hon glad. Tokiga häst!

Imorn så kanske det blir att jag rider över till ridhuset, men det tråkiga är att vi som kommer utifrån får rida där från kl 19. Och det blir lite sent faktiskt. Så får se om jag rider över på lördag eller något. Men skulle gärna vilja rida ordentligt nu. Usch, dumma snö, dumma is, dumma vinter, dumma ridhusunderlag!
Nu klagade jag lite också.....

Nu har jag väl skrivit tillräckligt mycket va?! Haha, men jag måste faktiskt plugga lite. Så jag har en "ursäkt"






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0