30 Januari 2011

Helgerna går alldeles för fort tycker jag. En dag extra skulle inte sitta fel. Jag sitter och försöker få klart min nyhetsanalys som ska vara inne 23.59 idag. Men jag kommer ingen vart om jag säger så. Usch, den svåraste uppgift jag haft under min tid på gymnasiet än så länge ialf.

Idag så hade jag utsläpp i stallet med Julia. Så åkte dit med 8 bussen, alla hästar var ute vid kvart över 9. Efter allt fixande i stallet så red jag över med Elvi till ridhuset.
Dom hade precis "harvat/vältat" ridhuset, så det var faktiskt bättre än vad det varit innan och vi var de första som red på det så då var det ju perfekt. Så vi hade tur idag.
Red igenom henne ordentligt idag, så himla skönt. Elvi kändes riktigt fin. Så nu är hon "genomriden" för ett tag ialf. satte även upp ett litet räcke på mitten och så rullade vi över det ett antal gånger i varje varv på volten, kändes också bra.
Rider väl över i veckan också tror jag. 

Hoppas er helg varit bra!
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0