6 Januari.

Snö snö överallt!
Idag har det varit en rejäl snöstorm mitt på dagen. Som ni kanske märkt ^^ Började ju runt 10 tiden och slutade kanske vid halv 1.

Idag hade jag utsläppet i stallet. Så åkte dit vid 8. Efter det så, dum som jag är tar med mig Elvi ut på en skrittur. För hon reds ganska hårt igår. Men ialf. Vi skrittade ut när det var som värst! Snälla jag... Eller inte.
Stackars Elvi att få stå ut med mina dumheter ibland.
Men vi skrittade inte så värst långt. Men under den tiden hann man ju få ett antal lager snö på sig.

Igår så kom Kicki med chau till smedby och så red vi två ut. Vi var borta i över 1 timma :) Det var roligt att få prata med Kicki igen! 

Nu sitter jag och tittar på Göta Kanal 3!
Dom filmerna är ju riktigt roliga och mysiga.

Juste! På söndag blir det hoppträning för vår del :D Jag är överlycklig. Kicki är ju jättesnäll och skjutsar oss!!!
Ha det bra!


Såhär snöig var Elvi förut. Stackarna.

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0