Året som gått 2010 del 2

Juli

  • Elvi vilade ju nästan halva juli också. Började skritta henne lite smått den 8 juli, men sen så åkte ju jag utomlands en vecka så då vilade ju hon då med.
  • Jag åkte utomlands i en vecka ;)
  • Elvi sattes igång!




Augusti

  • Startade första tävlingen efter skadan. På nfk´s gräsbana. Resulterade med att vi fick vår första lokala placering och vår första dubbelnolla i 1 meter på lokal nivå :D Bästa tävlingsdagen.



September

  • Det hände inte så värst mycket i september. Vi tränade på som vanligt och allt flöt på.
  • Jag fyllde 16 år den 24 september.
  • Vi tävlade på hemmaplan. 1 meter derby 4 fel :)



Oktober

  • Vi tävlade på Lilla Hageby. Sista tävlingen för detta år. Vi vann den klassen vi var med i :D
  • Sen hände det inte så stora saker där heller. Tränade på denna månad med för Kicki.

November

  • Första snön kom!
  • Jag åkte till sthlm horseshow med klassen.
  • Bloggade inte så värst mycket under november månad.
  • Här började även hoppträningarna bli mindre och mindre. Ridhuset på andra sidan vägen bytte/byter underlaget.

December

  • Inga hoppträningar alls under december månad :(
  • Julafton!
  • Gått en hel termin av gymnasiet.
  • Massa massa snö kom!
  • Elvi och jag red på fast snön och det gick bra!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0