Året som gått 2010

Januari

Elvi och jag hade en liten svacka i januari. Men den släppte efter vilan hon hade :)


Hände inte så värst mycket under denna månad.

Februari

  • Elvi fick sin första ultraljudsbehandling av Yvonne denna månad. Elvi var helt sne i ryggen i i bäckenet, hade även ont i v. bog och h.bakknä.
  • Jag bloggade väldigt mycket ;)
  • Jag var galen i ponnyakuten.

Mars

  • Elvi fick 3 behandlingar till av Yvonne. Med förde att Elvi skrittades halva mars också. Jag stretchade varje dag under den tiden.
  • Elvi sattes igång och det var världens skillnad på henne.
  • Majsan gick bort väldigt plötsligt i mars :(



April

  • 5 April tränade Elvi och jag för Kicki första gången. Klickade direkt så att säga :D
  • Elvi fick sin sista ultraljudsbehandling :) Sen var hon helt bra!
  • Elvi och jag startade vår allra första lokala tävling. Resulterade två nollor! (sörping)

Maj

  • Vi tävlade vår andra och tredje lokala tävling. Ena på hageby och andra på nfk. Hageby gick inge vidare, Nfk gick ju helt underbart bra!
  • Tävlade dressyr och vi vann den klassen vi var med i :)
  • Elvi fyllde 11 år den 30 maj.



Juni

  • Elvi skadade sig svårt under betet.  


  • Elvi vilade hela juni månad.
  • Elvi fick stå hos Ingrid halva juni.

Okej, andra delen kommer imorn. Jag är så trött nu. Haha. Måste sova. Gick ju och la mig runt halv 6 imorse ju!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0