Fredag!

Fredag, så himla skönt. Nu kan man slappna av lite mer och bara va.
Idag så var det "ridskoledag" vi är ju på en ridksola varje fredag. Och nu fram till sommaren kommer jag och min grupp vara på NFK.
Först så hade vi lite teori, sen så red vi. Efter det åt vi lunch, sen så tränade vi på häst vid hand :) Det var riktigt roligt. Men det som är svårt är ju att komma ihåg alla detaljer. Men det är ju som tur är ca. 2 år kvar innan hästskötarexamen, så träna på det hinner jag ju.
Men det var roligt att få testa på det.

Nu har jag även provfotat lite varje dag med nya kameran. Det är så himla roligt att fota nu när man har en bra kamera!
Men jag ser nu på bilderna att vissa är lite suddiga på vissa ställen, behöver hjälp med några inställningar kanske. Blir nog Elvira eller Samuel om jag har tur  ;)
Imorn blir det att ta med den till stallet, då kommer det komma upp massa nya bilder!

Idag så skrittade jag Elvi lite. Inte så länge eller långt, men en liten bit. Hon var så glad så! Så nu ska hon igång igen, efter den veckas vila hon haft ^^

Nej, nu ska jag fredagsmysa, först en dusch kanske?!
Bjuder på några bilder jag tagit med nya kameran.

Mitt godis :) 





Ja, några ialf :)
Juste, jag har taigt lite bilder på några saker jag fick i julklapp också. Lägger ut bilderna senare ikväll eller imorn.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0