Hoppträning 12 Januari

Idag så var det hoppträning igen!
Kicki var underbart snäll och hämtade mig och Elvi igen! 
Idag så var det riktiga mjölksyre-övningar för hästarna. Jag tyckte vissa saker var riktigt svåra och i början lite läskiga, men i slutet gick allt som på räls, så det var jätteskönt.
Kicki kör mest teknik med oss nu under vintern. Tycker jag är väldigt bra.

Elvi kämpade på jättebra, jag kände att jag återigen efter ett tag att jag kunde "släppa" allt så skötte hon resten. Det är helt sjukt vad jag kan lita på den här underbara hästen! Jag börjar inse det mer och mer.

Idag gjorde vi :


Och lite...

 

Efter det så gjorde vi....

 

Och till sist.....

 

Denna bana som vi red i slutet är jag riktigt nöjd med. Det kändes liksom komplett allting. Det gick som på räls. Jätteskönt! :)

 


Kommentarer
Postat av: Linda

Vad duktiga ni är! :)

2011-01-12 @ 21:52:43
URL: http://lindabj.blogg.se/
Postat av: mormor

det ser så fint o avslappnat ut när du rider jätteduktigt,men hur är det med foten kram

2011-01-13 @ 11:12:42
Postat av: Linda

Ja, det hade varit jätteroligt! Men jag jobbar för fullt.. Tänkte kanske åka med på tisdag iaf, ser ut som att jag är ledig då :) Men får försöka åka nån måndag också! Hur länge är du kvar?

2011-01-13 @ 16:41:49
URL: http://lindabj.blogg.se/
Postat av: Linda

Okej, vad kul! :) Men då kommer vi ju garanterat att ses, för jag kan inte hålla mig därifrån så länge till :P

2011-01-13 @ 21:03:36
URL: http://lindabj.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0