Tisdag den 11 Januari

Hej hopp!
Nu har skolan dragit igång igen, vet inte om jag tycker det är skönt eller inte. Men vardagen är ju ialf igång igen!
Igår så hade jag ju min praktik, red 4 hästar där igår + att det var mockning oc sån´t inblandat också såklart!
Idag så var det en vanlig skoldag. En seg en...

Elvi har fått ta det lugnt nu, och imorn är det faktiskt hoppträning igen. Få se vad Elvi tycker om att vi hoppar med så kort mellanrum, men det ska nog inte vara några problem. Kicki kör mest teknik med oss nu, så det är super!

I söndags efter hoppträningen så skojade jag lite med Kickis son Viktor. Ja... och så var jag lite klantig.. eller väääldigt klantig..... och skulle hoppa åt sidorna så han inte kunde gå i mina "fotspår" Och när jag väl ska hoppa tillbaka till vänster igen, så trampar jag så ordentligt snett på den foten. Så allt bara svartnar och jag får lock för öronen, men jag svimmar inte. Men smärtan alltså..... Usch fy och blä!
Och Viktors kommentar var när jag står böjd framåt av smärtan- Så går det när man är klantig!
Ja, om jag inte hade haft så ont så hade jag med stor sannolikhet legat dubbelvikt på marken av skratt!

När jag väl skulle ta av mig skon så gick det kanske inte så bra, den var svullen och svullnade upp mer.
Och efter måndagens praktik med ridning så blev den värre!


Ja, här är resultatet av min klantighet!
Att man ska ha en sådan "vinnarskalle" själv!
Idag är det bättre, men en liten lätt blåhet har kommit fram nu... Snyggt!

Nej, nu ska jag snart gå och lägga mig!
God Natt.




Kommentarer
Postat av: Kicki

aaaaajjjj för din fot. Stackare!!

2011-01-12 @ 07:04:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0