18 Juli

Idag på dagen är det 3 månader sen som vi fick reda på att Elvi hade en hovbensfraktur och idag på "3 månaders dagen" så är hon friskförklarad!!!!
Hur otroligt är det inte?! Elvi kommer imorgon få premiär gå ut i fålla (med lugnande i 3 dagar) sen kommer hon få gå ut i större hage och jag tror att om två veckor kommer jag sätta mig upp på henne och skritta :`) Helt underbart!
Men vi tar en dag i taget. Inte ta ut något i förskott. Men det känns för bra för att vara sant om man säger så. Kan ni tänka er att min underbara häst har stått på box i 3 månaders tid. 
Idag fick hon vara ute på vår gräsplätt utanför stallet och beta i 30 min. Hon var skapligt nöjd kan jag säga. 

Snart min älskling kommer vi få göra det vi älskar mest!
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0