29 Juli

Nu har det gått sådär lång tid igen mellan skrivningarna. Men just nu händer det inte speciellt mycket. Har varit i stallet hela dagarna, nästan. Igår var jag på smultronstället med Familj :) Gott! Från och med igår så sover jag även hos Lotta, sover där tills på söndag. Får även sällskap av Frida och Julia.
Imorgon är det dagen D. Jag ska sitta på Elvi för första gången på ett x antal månder! Det kan verkligen gå hur som helst. Ska be Julia ta lite kort med sin kamera då min fick stanna hemma.
Det är skönt att vara ledig nu, ta igen sig lite efter jobb och skola. Känns knäppt att man har sommarlov!

Den 23 Augusti åker jag till Rhodos en vecka med Mamma, Björn och lillebror :) Ska bli roligt, men fasar redan inför flygningen. Kameran får givetvis följa med, ska bli roligt att få fota utomlands med en bra kamera.
Nej, nu ska jag göra annat :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0