Bilder från igår.

Nu kommer lite bilder från när Elvi fick gå ut i hage för första gången på 3 månader. (med hage menar jag självklart fålla)
Hon var hur cool som helst, tror hon var lite chockad också. För om man bortser från lugnandet så såg hon lite fundersam ut, som om hon trodde att hon drömde. 
 
Står ny-rullad och njuter i solen.

Lugnandet tog ut sin rätt kan jag säga. Hon blev väldigt trött efter ett tag, men sen var hon pigg igen :)


Min underbara!!! Jag blir så himla lycklig så fort jag tittar på henne, eller så fort jag nämner hennes namn!
Så himla söt är hon, knäppte ett kort precis när hon blunda.

Står och tittar lite :`)
(Jag har alltså borstat henne emellan vissa kort)

Ni anar inte alltså.... Hur mycket denna varelse betyder för mig. Hon är allt och mycket mycket mer!
Du är min och kommer alltid att vara det.
Se bara på henne och hon är min!
 


Kommentarer
Postat av: Linda

va skönt att din fina tjej äntligen vart friskförklarad, hon va nog överlycklig över att få gå ut :)

2011-07-20 @ 20:54:05
URL: http://lindaboquist.blogg.se/
Postat av: Anonym

SÅ LYCKLIG FÖRSTÅR JAG ATT DU ÄR NU. KRAM KRAM FRÅN DIN MORMORS SYSTER Anki.

2011-07-20 @ 20:57:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0