Hemma igen!

Nu är jag hemma från Skåne och Falsterbo. Har varit en otroligt mysig och rolig vecka. Det var nog som jag hade tänkt mig om inte ännu häftigare.
Så det kommer bilder i detta inlägget.
Idag så är det ingen rolig dag, en väldigt sorglig dag. Stallets underbara 30 åring har ftt somna in. Väldigt hastigt. Ägaren, jag och några till från stallet var med när hon fick vandra vidare till de evigt gröna ängarna. Ägaren har haft Davina i 28 år. Du var älskad Davina, vila i frid!

Nu kommer bilderna!



Så här mycket bilar var det (om inte mer) om vägkanterna och överallt.


Det kommer ett till inlägg med bilder på de svenska ryttarna som red nastionshoppningen och så kommer det ett inlägg med bilder på våra hästar. Men här är lite allmäna bilder.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0