Nationshoppningen

Angelica:




Malin:





Peder:




Rolf-Göran:





Nästan det häftigaste på hela veckan var nog att få se Rolf-Göran Bengtsson rida live. Det var så himla magiskt! Många tar det för givet, men jag gör inte det. Jag har aldrig varit på Falsterbo horse show och aldrig varit i skåne. Så detta var riktigt coolt. Att få se stranden, att få vara bakom allt på horse showen, att få fixa i ordning hästar inför tävlingen, att få vara där inne bland utställarna och få kolla på nationshoppningen. Detta är så stort för mig så ni anar inte.
Jag har ialf haft en toppen vecka!
(Bilderna är ifrån nationshoppningen i fredags när Sverige tog en andra plats)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0