Snart slut.



Imorgon åker vi hem efter 8 dagar i Falsterbo. Det har varit en helt grym vecka. Hur häftigt som helst!
Idag fick jag se Sverige ta hem andra platsen i nationshoppningen, Rolf-Göran Bengtsson satte två starka och grymt bra ridna nollor och det gav Sverige andra platsen! Angelica, Malin och Peder red också riktigt bra! Men Roffa i mitt hjärta alltså, han är min stora gud. Han rider något så otroligt bra.
Imorgon när jag kommer hem (eller på söndag) så kommer alla bilder upp här på bloggen. Internet jag har här är alldeles för långsamt för så många bilder jag tagit.

Ikväll har det ätits god middag ute med Johanna och Carin co. Riktigt god mat.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0