Hopptävling med skolan

Idag har det varit en bra dag än så länge :) Idag har det varit en liten hopptävling med skolan och det har varit stilbedömning. Vi hoppade 8 hinder.
Jag red en häst som heter Nisse (eller kallas Nisse) En jättetrevlig häst, hade honom på Lotta Björe träningen vi hade för några månader sen.
Vi red igenom banan felfria, den enda miss var att jag var nära på att glömma ett hinder, men det klarade vi ändå. Han var så himla bussig mot mig :`) 
Så jag var jättenöjd med den ritten. Det slutade med att jag kom hem med en gul rosett och 45.5 stilpoäng :) Är riktigt nöjd med det. Det kunde ju gått sämre för mig. 
Ja, så nu ska jag åka till min häst och ta hand om henne :) 
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0