Jobbet!

Ja, nu har jag landat på jobbet. Har slutat för någon timma sedan. Idag har det varit rätt lugnt. Tvättat alla saker som varit med till Årsta och som ska med till Falsterbo, har lite kvar imorn. Mockat, fixat med mat, skrittat två stycken i skogen. Nu på efm. så fick jag vara med och dressyrträna för Carro, var med på en 4åring (commander) Riktigt trevlig var han när han släppte till :) Är jättenöjd, var verkligen roligt.
Imorgon kanske jag ger mig ut och fotar lite när jag slutat, eller om jag gör det nu. Solen har ju kommit fram igen efter ett sjudundrande åskväder.

Saknar min häst och min mamma! Ändå har jag bara varit borta sen imorse, haha. Vilken mes jag är.
Men imorn så ska jag till Elvi :)
Ha det gott!


Kommentarer
Postat av: Linda

Åh, vad jag saknar stallet och hästarna!

2011-06-20 @ 20:29:05
URL: http://lindabj.blogg.se/
Postat av: Linda

Ja, jag får göra det :) Går det bra då? :)

2011-06-21 @ 19:21:05
URL: http://lindabj.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0