Midsommardagen

Igår var det midsommar och herregud vad tiden går fort. Midsommar är redan förbi (eller snart) Det kändes så himla långt ifrån för några veckor sedan och nu.... Ja, nu är det redan förbi. Kommer denna sommar verkligen gå så fort så man knappt hinner tänka vad man gör.

Idag så vaknade jag vid 11! Helt otroligt för att vara mig, vaknar aldrig så sent. Men jag har ju jobbat hela veckan och dagarna har gått i ett hela tiden. Så jag kan ju få sova så länge ibland. 
I helgen är jag hemma! Skönt. Men på måndag är det på´t igen. 
Om exakt en vecka så är jag påväg tillsammans med CC till Falsterbo. Vi åker på lördag runt 3 tiden, med två av våra hästar och Carros dressyrhäst. Den tredje hästen från oss åker redan på fredag, då hon ska gå på lördagen. 

Nej, nu ska jag göra annat. Kommer säkert ett inlägg senare idag. 
  


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0