Sommarlov!

Nu är det så att jag har sommarlov, så himlans skönt. Men det känns inte som att det är sommarlov, dels för att allt har gått så fort och att det spöregnade idag. Ni förstår då att man inte riktigt får en sådan sommarlovs känsla då.
Men jag är ledig endast 3 veckor denna sommar, redan på måndag börjar jag att jobba. Det ska bli jätteroligt, denna sommar kommer bli den mest lärorika sommaren jag haft. 
Skolavslutningen idag var minnesvärd, jag har aldrig varit på en så rolig och lättsam skolavslutning i mitt liv. Rektorns tal var inte som alla andra rektorers tal, utan detta var lättsamt och roligt, får inte glömma att det var lite fräcka saker i det också.
Två i min klass fick välförtjänta stependier, grattis till dom! Tyvärr så slutar två av våra bästa lärare nu. Är riktigt synd. 

Detta första år på gymnasiet har varit storslaget (som rektorn sa) Att börja på en HH linje kommer jag aldrig att ångra! Så nu ser jag fram emot två år till!

  

Nu ska jag dra mig vidare till stallet :) Elvi har nu fått gått ut och beta i 4 dagar och hon är överlycklig.





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0