10 Mars

Min häst är ju underbar, måste jag bara börja detta inlägg med.
Det här är nog inte första gången ni hör det. Men hon är underbar.

Elvi är helt fräsch, så himla skönt. Kollade henne en sista gång igår så jag var helt säker. Så det var nog endast en mindre sträckning som tur va.
Idag så red vi lite på vägarna, blev två travar som var på raksträckorna. Kändes hur bra som helst. Ska ta det såhär lugnt nu några dagar och bara trava lite smått. Kanske ngn galopp, får se.

I helgen blir det jobb både lördag och söndag. Lördag blir det halvdag, för jag och mamma ska på Mia Skäringer. Det blev ju inställt när vi skulle gå på henne i november 2010, och nu är det en ny föreställning så våra gamla biljetter gäller. Ska bli så himla kul!
Söndag heldag. Måndag är det också jobb.

Nu är klockan mycket, ska ta och fixa iordning mig för sängen!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0