12 Mars.

Blir ett snabbt inlägg idag.
Idag har jag jobbat fram till halv 12, det blev lite senare än vad jag tänkt, men så kan det vara ibland. Sen åkte jag snabbt ut till stallet och fixade allt där, hann inte rida som jag tänkt att göra, men så kan det också vara ibland.
Nu sitter jag här, ska göra iordning mig för snart ska jag och mamma gå på Mia Skäringer :D Ska bli riktigt roligt. Vi ska gå på hennes föreställning Dyngkåt och hur helig som helst. Vi skulle ju ha gått på den i november egentligen, men dom föreställningarna blev ju inställda.

Så idag har jag även pratat ihop mig med Carin och bestämt lite när jag ska jobba i sommar. Jag kommer flytta dit den 19 Juni och börja jobba den 20 juni. Sen kommer jag jobba fram till v.29 tror jag och sen så kommer jag vara lägerledare under veckorna 29 och 30.
Jag kommer alltså jobba där jag har min praktik + de veckorna jag ska vara lägerledare då så ska jag vara på Åby ridskola.
Jag längtar redan till sommarn ska ni veta :)

Elvi red jag ut en sväng igår, en kortare runda. Gick jättebra. Hon var så glad över att få komma ut :)
Idag fick hon somsagt vila. Imorn kommer jag komma ut sent för jag ska jobba imorn med, så då blir det nog en sväng på banan tror jag.

Oj, det blev visst ett långt inlägg ialf ;)
Ha en bra lördag.

My big love!




Kommentarer
Postat av: mormor

det riktigt hörs att du kommer att trivas i sommar.Det är ju bra att få jobba med det som man har som fritidsintresse eller hur?Ha det gott och ha en kul kväll kram

2011-03-12 @ 18:21:20
Postat av: FRIDA VIKTORSSON - Reining Ryttare

Nu är vinnarna dragna i utlottningen av goodiebagsen, gå in på min blogg och kolla om du vann!



Tack för att du deltog i utlottningen och håll koll efter flera tävlingar på bloggen



MVH Frida

2011-03-14 @ 20:02:29
URL: http://fridaviktorssons.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0