4 Mars

Idag så var Elvi så himla mycket bättre. Nu är hon "bara" halt på böjt spår i höger varv, även lite markering i v. varv på volt. Ingenting på rakt spår.
ådan stor förbättring på så kort tid. Det måste väl betyda att hon borde bli bra snart?! Eller?
Hoppashoppashoppas!
Men imorn får hon nog vara utan att jag kollar henne och så kollar jag henne på söndag igen hur hon ser ut då.
Imorn ska hon få gå med "prinsessan" Lottas föl, i loghagen igen. Dom fick gå med varandra idag, och det hade gått jättebra. Men så får vi se vart Elvi får gå på söndag. Blir väl fålla om hon inte går med Prinsessan igen.

Men det var så hemsk, jag drömde inatt att Elvi var helt frisk igen efter hältan hon har. Lite komiskt är det, för det låter ju på mig som om hon har varit halt i flera veckor. Men det är ju så jobbigt när ens häst blir halt och man vet inte av vilken anledning.

Men nu ska jag äta tacos! Mums!
Ha en bra fredagkväll.


Älskar denna bild så otroligt mycket!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0