"Den som oroar sig i onödan får oroa sig dubbelt"

Jahopp, nu är det så att Jag och Elvi missar ju som sagt Lotta Björe träningen imorn tillsammans. Så jag får rida en ridskolehäst imorn.
Jag är inte ett dugg taggad, inte ens för 5 öre. Jag vill ju ha med mig min egna bästaste häst....
Men vad ska eller kan jag göra åt saken.
Det är bara att sätta sig upp på den andra hästryggen och köra och hoppas humöret vänder, och framförallt förväntningarna på hur det ska gå.
Men jag ville ju ha lite nya tips och idéer till Elvi och mig.
Jaja, nu ska jag sluta gräva gropen djupare, men kan inte låta bli. Men den glada nyheten är ju att Elvi skrittas nu :)

Nu ska jag fixa fram lite "snyggare" ridkläder till imorgon, och sen så ska jag fixa ordning mig för sängen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0