Söndag- vilket betyder Måndag imorgon.

Nu har snart helgen nått sitt slut. Fint väder har vi haft, hur bra är inte det att ha en helg. Solen har värmt och det har bara varit allmänt skönt att vara ute.

Idag så kollade jag hur Elvi såg ut, och det var så himla mycket bättre! Så himla skönt att se. Nu är det bara något yttters ytters lite som hon markerar i ena varvet på böjt spår.
Men hon kommer att få vara imorn med och sen så kollar jag henne igen på tisdag, så får vi se hur hon är då.

Idag så var jag och Julia en nästintill heldag i stallet :) Supermysigt. Tog bilder på varandra och fikade och hade det allmänt trevligt.
Vi valde den bästa dagen också, för idag var det varmast.
Nu kommer lite bilder från dagen. sen ska jag ta och se avsnittet av älskade ponnyakuten!









Haha, avslutar med en liten rolig bild. Hon ville inte ha ena örat framåt när vi ville det, så det blev lite tvång. Stackarna. Haha. Men tror inte hon var så missnöjd över det.


Kommentarer
Postat av: Anonym

SÅ JÄTTE JÄTTE FINA BILDER . Kram Från Anki Bäck

2011-03-06 @ 20:58:00
Postat av: Fea

fina bilder ! :D

2011-03-06 @ 21:03:41
URL: http://feaftw.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0