Trött och ledig

Idag så har jag haft ledigt. Riktigt skönt. Men jag vaknade inte den tiden jag hade hoppats på, jag vaknade kl kvart i 7 imorse och jag hade hoppats på åtminstonde kl 10. Men icke sa nicke.

Helgen har ju inneburit jobb. Igår så åkte jag ifrån på dan och åkte till Elvi och red och fixade med henne, sen åkte jag tillbaka och tog in hästarna där. Det resulterade i att mitt finger "hamnade i kläm" det fick sig en rejäl smäll när jag tog in två hästar och den ena började sparka den andra så då drog jag till lite i grimmsakftet och då så hamnade mitt finger ivägen. Så nu är det nästintill dubbla storleken och jag kan inte röra det som jag ska. Det gör ont!
Menmen.

Idag så åkte jag ut till stallet vid halv 12. Mocka, ja det gick knappt ;) haha, men skam dem som ger sig. Sen så ska jag dum som jag är ge mig ut och rida fast det knappt går att mocka o göra höpåsar. Men det gick att rida ett tag ialf. Fick ha tygeln på något konstigt sätt mellan tummen och pekfingret. 
Red en stund på banan, tills mina två fingrar inte orkade mer, och sen så skrittade vi ut på vägen en sväng :)
 

Nu ska jag ta söndag :)

 


Kommentarer
Postat av: Trissan

hahah, är inte den där nallen från mitt rum?

2011-03-20 @ 22:29:38
Postat av: Trissan

hahah, är inte den där nallen från mitt rum?

2011-03-20 @ 22:30:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0